ممکن است شما هم جز اشخاصی باشید که تمایل دارند ابروهایی با حجم بالا داشته باشند که شکل جذاب تری دارد و با آرایش چشم‌هایشان هم مناسب تر است. احتمالا هم بعضی ها باشند که به‌ علت های مختلف مثل بیماری، ابروهایشان از بین رفته است و تمایل داشته باشید با برگرداندن ابرو به شکل خود شکلی طبیعی‌تری بدهید. برای این کار راه مختلفی هست، مثل کاشت ابرو و میکروبلیدینگ یا تتوی ابرو. اما کاشت ابرو خیلی هزینه ی زیادی دارد و نتیجهی پایانی تتوی ابرو هم تا حدودی به‌اندازهی کافی طبیعی به نظر نمی آید. در ادامه با اکستنشن ابرو و از مزایای آن نسبت به میکروبلیدینگ بیشتر آشنا می شوید.

اکستنشن ابرو چیست؟

اکستنشن ابرو شباهت بیشتری نسبت به اکستنشن مژه دارد. در اکستنشن ابرو هم الیاف باریک مومانندی با بهره گیری از چسب پزشکی شفاف اتصال پیدا می کند تا ابروهایی ایجاد شوند که تا حد ممکن ماندگار و بادوام هستند. و می توان گفت که در همین جا شباهت اکستنشن ابرو و مژه به پایان می‌رسد. در اکستنشن مژه می بایست اکستنشن به مژه‌های طبیعی اتصال پیدا کند ، اما در اکستنشن ابرو الیاف مومانند به شکل مستقیم به پوست یا موهای ابرو اتصال پیدا می کنند.»

اکستنشن ابرو برعکس میکروبلیدینگ، به ابرو حجم و بافت اضافه می کند

می توان گفت که میکروبلیدینگ یا هاشور ابرو، تتویی نیمه ‌دائمی می باشد که در آن با به وجود آوردن خطوطی مانند موهای ابرو، ظاهری مانند ابرو را به وجود می آورند، اما نتیجهی کار هیچ بُعد و حجمی ندارد. ریچاردسون در این زمینه گفته است که: (‌ بسیاری از مردم اطلاعی از نحوه ی اکستنشن ابرو ندارند، اما به علت محبوبیت میکروبلیدینگ، آگاهی آن ها از اکستنشن ابرو هم رو به زیاد شدن است. به دلیل اینکه در روش میکروبلیدینگ هیچ بافت یا عمقی ایجاد نخواهد شد و بسیاری از مردم در پی اکستنشن می باشند تا به ابروی خود شکل واضح‌تر و حجم یا قوس مشخص‌تری بدهند. این روش برای کسانی که تمایل دارند ابروی متفاوتی داشته باشند، اما تمایلی ندارند این ظاهر جدید، همیشگی باشد، مناسب خواهد بود.)

اکستنشن ابرو نسبت به میکروبلیدینگ خطر کمتری دارد

از آن جا که اکستنشن ابرو با بهره گیری از چسب و روی سطح پوست اعمال می گردد از نظر به وجود آمدن عفونت یا رضایت نداشتن از نتیجهی پایانی، خطر کم تری خواهد داشت. ریچاردسون در این زمینه گفته است که: ( چنان چه از نتیجهی پایانی میکروبلیدینگ رضایتی نداشته باشید هیچ راهی برای اصلاح آن وجود ندارد، در صورتی که اکستنشن ابرو به‌ مرور زمان و در طول زمان از پوست جدا خواهد شد. پس اکستنشن ابرو انتخاب خیلی بهتری خواهد بود )

رنگ قهوه‌ای تیره در این زمینه محبوبیت بیشتری دارد

ریچاردسون، آرایشگر دانیکا این چنین بیان می کند که به شکل معمول اکستنشن قهوه‌ای تیره طرفدار زیادتری دارد و با بسیاری از رنگ‌های پوست، هماهنگی دارد. او در وسایل خود اکستنشن سیاه هم دارد، اما اعتقاد دارد که سیاه خیلی تند و زننده می باشد.

قبل اکستنشن ابرو هر نوع مواد آرایشی را پاک کنید:

پیش از جلسهی اکستنشن ابرو هر نوع ژل، پودر و مداد ابرویی را که استفاده کرده‌اید، را از بین ببرید. ریچاردسون پیشنهاد  می‌کند که برای چسبیدن و دوام بهتر اکستنشن می بایست پوست و ابروی تمیزی داشته باشید. پیش از اکستنشن معمولا جلسهی مشاوره‌ای اجرا کنید که در آن شما و کارشناس اکستنشن ابرو درباره شکل ابرو، یعنی طول، قوس و بخش هایی که می بایست پر شوند، به توافق می‌ رسید.

نباید پوست ابرو پیش از اکستنشن رنگ شود

ریچاردسون در این زمینه می گوید که در برخی از سالن‌های زیبایی پیش از اکستنشن ابرو اول پوست زیر ابرو را رنگ می‌کنند که روشی اشتباه برای اکستنشن ابرو محسوب می شود. او همچنین ادامه می دهد زمانی که پوست رنگ می‌شود، ظاهر تیره‌تری را به وجود می آورد پس می‌توانند رشته‌ها و موهای ابرو را به هر سمتی که می‌خواهند و به ‌شکل نامنظمی اتصال دهند و از تعداد رشته‌های خیلی کمتری بهره گیری نمیاند.


گاه آرایشی و بهداشتی دیجی بانو ابرو ,اکستنشن ,پوست ,میکروبلیدینگ ,وجود ,اتصال ,اکستنشن ابرو ,بهره گیری ,اتصال پیدا ,موهای ابرو ,زمینه گفته منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مجید غلامی UPS batteries ♡♡رمان ماکانی بازیچه♡♡ تاریخ ترور خرید اینترنتی طراحی کتابخانه الکترونیک معرفی کالا فروشگاهی P 3 0 - N E T