اصول طراحی و چاپ بنر

در خصوص اصول طراحی بنر روش ها و متدهای بسیار زیادی وجود دارد که بسته به نوع کارایی هرکس از چاپ بنر متفاوت می باشد. در هر حوزه ایی و در هر بخشی از طراحی ها که قرار است به چاپ برسد سادگی و بی آلایش بودن آن طراحی در حوزه های تبلیغات بسیار مفید و موثر می باشد. اگر قصد شما از طراحی جذب مردم به سمت کسب و کار خودتان می باشد باید آن طراحی بسیار ساده و همه فهم باشد بگونه ایی که هرکس به راحتی بتواند تصویری را که خلق کرده اید متوجه بشود و به راحتی بتواند با آن ارتباط برقرار کند.

برخی از طراحان براین عقیده هستند که وجود یک طراحی معنا دار ممکن است بیشتر مشتری را به سمت خودش جذب کند زیرا اعتقاد دارند با درگیر کردن ذهن مشتری به طراحی خودشان آن مشتری می تواند غرق در دنیای کسب کار آنها بشود. در نتیجه برخی از طراحان اقدام به این نوع طراحی در حوزه تبلیغات خود می کنند و می بینید در چاپ بروشور ، چاپ تراکت و یا چاپ بنر کسب و کار خودشان از این متد نیز استفاده می کنند.

یکی از موفق ترین این شرکت ها در حوزه تبلیغات شرکت اپل می باشد که برای معرفی گوشی های همراه خود همه مشخصات گوشی خودش را در هنگام معرفی یک محصول بصورت واضح بیان نمی کند و همین گنگ بودن این مشخصات باعث جذب بیشتر مردم به این محصولات می شود. شرکت اپل یک نمونه موفق از این متد در حوزه تبلیغات می باشد ولی بسیاری از شرکت های دنیا با استفاده از این متد ضربه های بسیار جبران ناپذری در مقایسه با سایر رقبا خوردند.

ما در این مقاله قصد داریم اصول طراحی بنر را برای شما گوشزد کنیم امید است مورد فایده قرار بگیرد.

عناصر اصلی برای طراحی بنر شامل موارد زیر می باشد:

با کیفیت بالا بنر خودتان را طراحی کنید

سعی کنید از یکسری علامت و متون جذاب استفاده کنید که توجه بازدیدکننده را جلب کند و آن‌ها را وادار به توجه بیشتر در طراحی بنر خود کنید. اطلاعات باید مختصر باشد ، اما به اندازه کافی باید جذاب تا بازدیدکننده با انگیزه بسیار زیاد با شما تماس حاصل کند.

استفاده از تصاویر مرتبط

اطمینان حاصل کنید که همه تصاویر بکار رفته در چاپ بنر مربوط به محصول یا سرویس ارائه دهنده شرکت شما می باشد. با استفاده از یکسری تصاویری ببیننده را جذب کنید که به وب سایت شما مراجعه کند.

انگیزه برای تماس

شما می توانید با استفاده از ابزارهای بسیار زیادی مشتریانتان را به خودتان جذب کنید این ابزارها می تواند بعنوان یک هدیه مناسب بعنوان مثال کارت هدیه، کارت تخفیف، کارت قرعه کشی و یا هرچیز دیگه ایی که ممکن است هر بیننده ایی را به شما جذب کند و با شما تماس بگیرد و یا اینکه به وب سایت شما مراجعه بکند استفاده بکنید.

استفاده از متن مختصر

دقت داشته باشید که از متون بسیار خلاصه ولی جذاب استفاده کنید به گونه ایی که همین متن کوتاه پیام شما را به بیننده مخابره کند و هدف کسب و کار شما در چند بند مختصر بیان کند.

استفاده از یک هارمونی رنگی

استفاده از رنگ های جذاب و خیره کننده چه در متون و یا چه در پس زمینه می تواند چشم هرکسی را به چاپ بنر شما جذب کند. دقت کنید که این هارمونی رنگی باید مطابق با هم باشد یعنی رنگ پس زمینه با رنگ متون باید تضاد داشته باشد و متون بیشتر دیده شود. برای مثال پس زمینه سفید با متون قرمز یا پس زمینه زرد با متون سفید این تضاد ها چشم هرکسی را به خودش جذب می کند.

استفاده از لوگو

سعی کنید در طراحی و سپس چاپ بنر فوری خود از لوگوی خود در طراحی بنر نیز استفاده کنید. زیرا استفاده از لوگو نوعی برند سازی می شود و شما نسبت با سایر رقبا بیشتر دیده می شوید.

موارد بسیار زیاد دیگری وجود دارد که ما سعی کردیم یکسری از اصول طراحی بنر که متدهای اولیه ولی کاربردی هستند رو برای شما بیان کرده باشیم.

انتخاب یک چاپخانه بسیار خوب نیز به نوبه خودش بسیار می تواند به طراحی شما کمک کرده باشد زیرا اگر طراحی شما بسیار عالی باشد ولی چاپ از کیفیت بسیار خوبی برخودار نباشد ممکن است طراحی شما زیاد دیده نشود پس سعی کنید در طراحی و چاپ بنر خود بسیار دقت کنید که بتوانید نهایت بهره برداری در خصوص چاپ بنر برده باشید.


 برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید


چاپ و تبلیغات طراحی ,استفاده ,متون ,اصول ,سایت ,شرکت ,اصول طراحی ,استفاده کنید ,سایت شهر24 ,حوزه تبلیغات ,بسیار زیاد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش سئو سایت مطالب ورزشی خرید تی شرت لباس بلوز هاوایی دخترانه زنانه مردانه 2019 ریاضی ششم| حل تمرین (کامل و رایگان) | نمونه سوالات ریاضی ششم با جواب | جزوه معرفی کالا فروشگاهی نمایندگی خدمات محصولات شارپ در اصفهان جراحی زیبایی شبکه سازی