در کیفیت پنجره upvc انواع متریال‌های با کیفیت و بی‌کیفیت و همین طور انواع کیفیت‌های ساخت‌، جنس یراق‌آلات، لمینت و جنس شیشه دوجداره می‌تواند مؤثر باشد. از این رو پنجره upvc نیز مانند بسیاری از مصالح ساختمانی دیگر خوب و بد دارد. اما بهترین پنجره upvc کدام است؟ چه پنجره‌ای را می‌‌توان خوب و دیگر پنجره‌ها را می‌توان پنجره بد دانست.

بهترین پنجره upvc

در این مقاله ما فارغ از جنسی که به مشتری ارائه می‌دهیم، می‌خواهیم به ویژگی‌های پنجره upvc بپردازیم. ساخت پنجره upvc از المان‌های متعددی تشکیل شده است و فقط کافی است سازنده پنجره شما در ساخت پنجره از موارد غیر استاندارد استفاده کند. به سادگی جنسی خوش ظاهر، حتی با قیمتی بالا به شما بند و این درحالی است که پنجره upvc شما فقط شکل پنجره upvc است.
ما در مقاله‌های قبلی از استاندارهای پنجره upvc و استاندارد پروفیل پنجره upvc صحبت کردیم و آنها را به صورت کامل شرح دادیم. اما پر واضح است که شما به عنوان ار بهترین پنجره upvc را نمی‌توانید با اجرای تست‌های آزمایشگاهی استاندارد اری کنید. پس باید به سند یا کاغذی که سازنده به شما ارائه می‌دهد اکتفا کنید. همه ما می‌دانیم که این دسته از اسناد و مدارک را می‌شود به راحتی اری کرد. پس راه‌کار ما چیست تا بتوانیم بهترین پنجره upvc را انتخاب کنیم.

آن کس که تخفیف کلان می‌دهد به دشمنی شما برخاسته است

همه ما وقتی که چیزی را می‌خواهیم بخریم اول از همه می‌پرسیم”چقدر به ما تخفیف می‌دهید” بله تخفیف در بسیاری از گاه‌ها وجود دارد اما مقدار آن باید عقلانی باشد. به این معنی که وقتی محصولی که شما می‌خواهید انتخاب کنید از المان‌های گوناگونی ساخته شده است، بی‌گفتگو با یک تخفیف بسیار بالا خللی در کیفیت آن وارد می‌شود.
بله سازنده‌ای که بعد از چانه زنی‌های بی‌پایان شما، 20 تا 50% از فاکتور شما کم می‌کند نیاز دارد که قرارداد را با شما امضا کند و بی‌شک از کیفیت متریال‌های پنجره شما می‌کاهد، تا کار برای او صرف داشته باشد.
برای مثال ما هنگام نصب پنجره پی وی سی نیاز داریم که با مواد آب بندی کننده، فاصله جدار دیوار و کلاف پنجره را بپوشانیم. اما در بسیاری از موارد برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها از این مواد کم می‌گذارند. این مواد نسبتا گران قیمت‌اند و به خصوص که در قیمت دهی‌های اولیه چندان حساب نمی‌شوند عملا بعد از اتمام کار معلوم می‌شود چقدر مواد آب‌بندی مصرف شده است. از این رو شرکت‌های معتبری مانند ایران upvc در فاکتور اولیه خود برای آن که بهترین پنجره upvc را به مشتری ارائه دهند، هزینه نصب را بیش از دیگر رقبا حساب می‌کنند.
به یاد داشته باشید که جنس خوب باید با کار خوب همراه شود تا بهترین انتخاب برای شما پدید آید. در بسیاری از موارد مارک‌های گوناگون پروفیل‌های upvc با نصب‌های بسیار بدی همراه می‌شوند. دلیل این اتفاق هم ساده است. شرکتی که برای محصولی خود بیش از دیگران تبلیغ می‌کند و مدعی است که تمام پروفیل‌های او وارداتی است، برای آن که قیمت خود را رقابتی نگه دارد، مجبور است از هزینه‌های نصب کم کند و همین هم سبب می‌شود، از کارگران نصاب بی‌تجربه یا کم تجربه و غیر مسلط به جنس استفاده کنند، تا هزینه‌ها کمتر شود.

بهترین پنجره upvc با بهترین یراق‌آلات همراه است

استفاده از یراق‌آلات استاندارد یکی از مهم‌ترین‌بخش‌هایی است که کیفیت در و پنجره upvc شما را می‌سازد. برای مثال پنجره کشوییupvc را با پنجره کشویی با لولای فولکس واگنی مقایسه کنید. این دسته از پنجره‌ها در هنگام باز و بسته شدن ابتدا به جلو هل داده می‌شوند و بعد به صورت کشویی به راست یا چپ حرکت می‌کنند. همین حرکت جلو عقب سبب می‌شود، میزان وکیوم شدن پنجره به اوج خود برسد. چون شما هم چفت شدن یک پنجره با لولای چپ یا راست باز شونده معمول را دارید و هم باز بست خاص پنجره کشویی را، که فضایی بسیار کم را اشغال می‌کند.
حال اگر یراق فولکس واگنی شما جنس بی‌کیفیت با آلیاژ و فنر بندی و مکانیسم ناقص باشد، شک نکنید گران‌ترین پنجره upvc که شما سفارش داده‌اید به به‌دردنخورترین آنها بدل می‌شود.
ایران یو پی وی سی 25 سال ضمانت برای محصولات خود در نظر گرفته است و از این رو می‌تواند کیفیت محصولاتش را با اطمینان بالایی تضمین کند. امیدواریم با اطلاعات این مقاله بهترین انتخاب را انجام دهید.


درب و پنجره upvc | ایران یو پی وی سی پنجره ,upvc ,کیفیت ,استاندارد ,می‌شود ,بسیاری ,پنجره upvc ,بهترین پنجره ,پنجره کشویی ,فولکس واگنی ,بهترین انتخاب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آی مازون - خرید از آمازون آموزش،پژوهش،مهندسی عمران خرید اینترنتی بهترین مطالح ساختمان سازی ماهان مدیکال jarahizibaei بیکسبی کوین چیست؟ (BixBcoin) دانلود