پاورپوینت شش بنای معروف یونان

  • پاورپوینت شش بنای معروف یونان

    توضیحات کوتاه:
    پارتنون از بناهایی که در آکروپولیس ساخته شد، پارتنون (معبد مقدس آتنا پارتنوس) نخستین و بزرگترین بنا بود معماران آن ایکتینوس و کالیکراتس بودند و پیکره های تزیینی آن به سرپرستی فیدیاس دوست پریکلس و یکی از بزرگترین


    توضیحات کامل:

    معبد آتنا آلهه پیروزی ، آكروپولیس، آتن 427 – 424 ق م.

    معبد کوچک و زیبای آتنا الهه پیروزی به شیوه یونیک، که در فاصله سالهای 427 و 425 پیش از میلاد به سرپرستی کالیکراتس معمار ساخته شد کهن ترین بنای تماماً یونیک موجود در تل آکروپولیس است. پیش از آن، شیوه دوریک در ساختمان بنای کامل چند گنج خانه در اولمپیا و دلفی در سرزمین   اصلی یونان به کار گرفته شده بود.

    و این گنج خانه ها را جزیره نشینان  دریای اژه ساخته بودند نه ساكنان سرزمین اصلی یونان/پس از برقراری حاكمیت اتن بر جزایر مزبور بود كه راه نفوذ عناصر معماری یونان شرقی و یونیك به دان گشوده شد.

    این معبد كوچك دارای ستون بندی های داخلی قرار گرفته كه سابقا یك دژ دفاعی در نزدیكی سر در ورودی بود و در مقایسه با شیوه  جدی دوریك ان/این ساختمان ظریف و بسیار متناسب/تضادی اشكار داشت و بر تاثیر گذاری خود می افزود.


    تضمین

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 


دانلود رایگان مقاله10 یونان ,بنای ,معبد ,آتنا ,پاورپوینت ,معروف ,معروف یونان ,بنای معروف ,بنای معروف یونان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پابجی سنتر پرتال سرگرمی و فرهنگی | خبر،سرگرمی،رواشناسی و ... ناز چت | چت ناز | ادرس جدید ناز چت naz دانلود آهنگ و فیلم سلامت و پزشکی لیست قیمت های فلزیاب زمانی 09372131009 خبری یگانه فناوران واردکننده انواع تگ و لیبل دزدگیر و دزدگیر پوشاک و تگ صدفی وجداکننده تگ و گیت فروشگاهی paradisweb | پارادیس وب